Creatie van een magazine op maat van de Gekkoobende
4 x per jaar verzorgt Sprengers het grafisch ontwerp en de opmaak van het Gekkoo magazine. Het infoblad van de Antwerpse jeugdwerkorganisatie Gekkoo.
Daarbij wordt er over gewaakt dat het ontwerp aansluit op de leefwereld van de doelgroep, kinderen vanaf 3 jaar. Zo worden de teksten rijkelijk voorzien van passende foto’s en knotsgekke illustraties, door Sprengers gerealiseerd. Ook educatieve spelletjes worden opgenomen in de lay-out. De doelgroep kan hierdoor spelenderwijs kennismaken met de leefwereld van Gekkoo.
Vormgeving die inspeelt op de behoeften van de ouders
Het magazine bevat ook de alle informatie over de verschillende kampen en naschoolse activiteiten. Deze wordt weergegeven in een toegankelijk en overzichtelijk grafisch ontwerp, zodat ook de ouders makkelijk de nodige gegevens kunnen terugvinden in het magazine.
Van grafisch ontwerp tot druk en verspreiding
Niet enkel de opmaak van de verschillende elementen wordt door Sprengers verzorgd. Ook de druk en verspreiding, via postmailing en via scholen, wordt door Sprengers gecoördineerd. Hierbij zorgen we voor de beste afwerking aan de meest voordelige prijs zodat Gekkoo zijn doelgroep, waartoe alle kinderen behoren, zo optimaal mogelijk kan bereiken.
Posters, leaflets in een bijpassende lay-out
Naast het magazine zorgt Sprengers ook voor de opmaak van ondersteunend materiaal voor de activiteiten van Gekkoo. Zo worden er posters voorzien die in scholen worden opgehangen en leaflets die aan de kinderen meegegeven worden.
Alles steeds in dezelfde herkenbare, vrolijke stijl die de aandacht van de doelgroep trekt en er mee voor zorgt dat de boodschap duidelijk overkomt.
Nog meer cases