Jameson viert Saint Patrick’s Day
Sint Patrick’s Day is een hoogdag voor veel Ieren – en bij uitbreiding voor iedereen die wel van een feestje houdt. Om de Ierse roots van Jameson te vieren, wilde Pernod Ricard Belgium haar whiskey-merk extra in de kijker zetten met speciale displays en promoties. Daarom schakelden ze Sprengers in voor doordachte marketingondersteuning.
Cheers to POS
Naast de kortingen op Jameson organiseerde Pernod Ricard Belgium een winactie waarbij klanten een Jameson-dartboard konden winnen. Om dat allemaal zichtbaar te maken in de supermarkten, ontwierp Sprengers opvallend POS-materiaal, helemaal in de huisstijl van Jameson:
- Een dartbord-display met bar, tapijt en krukjes, voor een authentiek Irish pub-gevoel in de supermarkt.
- Een totem die de winactie in de kijker zet
- Shelftalkers en neckhangers voor de flessen
- Aanpasbare kortingslabels
- Een spider-display met flessen, in Saint Patrick’s Day-thema.
Zo kon Pernod Ricard Belgium Jameson op een feestelijke en herkenbare manier in the picture zetten tijdens Saint Patrick’s Day. De consistente look zorgde ervoor dat klanten niet om de actie heen konden, wat de verkoop van Jameson een flinke boost gaf. Cheers to that!
Nog meer cases