Zonnig middelpunt van het winkelpunt
Ricard is de onbetwistbare koning van de (Franse) aperitieven. Al sinds 1932 genieten miljoenen terrasjesliefhebbers van het anijsdrankje onder de mediterrane zon. Maar ook terug thuis zorgt ‘een ricarreke’ er voor dat je weer helemaal in vakantiestemming kan komen. Net daarom koos Ricard voor het zonnige geel in zijn huisstijl.
Vanzelfsprekend zorgt Sprengers ervoor dat al het promomateriaal, de displays en verpakkingen dezelfde zonnige vibe uitstralen.
Fransman in het promo-zonnetje gezet
Tijdens de vele jaren van samenwerking met onze favoriete fransman, hebben we al aardig wat trade marketing tools ontworpen, zoals promotiemateriaal en verpakkingen. En neen, we hadden geen zonnesteek toen we te gekke gadgets bedachten en realiseerden! Een zonnebril op je neus, een ijsemmer op je tafel of een knalgele karaf om je favoriete drankje aan te lengen? Die kon je al allemaal terugvinden in blitse, op maat gemaakte displays in het verkooppunt.
Ook in de horeca zorgden we voor de nodige Franse flair met o.a. tafelstaanders, vlaggetjes en kleine attenties of premiums.
Nog meer cases