indigo park logo illustratie man hondje

Nieuwe huisstijl vindt parkeerplaats

Toen Vinci Park, één van de grote aanbieders van parkeergarages in België, haar naam wijzigde naar Indigo Park, ging dat gepaard met een uitgebreide rebranding. De nieuwe stijl werd ontwikkeld door het Franse moederhuis en in heel Europa geïmplementeerd.

Ook de Belgische parkeergarages volgden de nieuwe richtlijnen voor alle communicatie uitingen en vroegen Sprengers de vlotte overgang van de oude naar de nieuws stijl in goede banen te leiden. Dit zowel voor interne als externe communicatie.

branding indigo

Rebranding krijgt een staartje

In overleg met de marketing afdeling van Indigo België ontwikkelde Sprengers (in samenwerking met Striptekenaargezocht.be) een duo getekende mascottes. Vooral naar particulieren toe doen de man en zijn hondje nog steeds hun werk om de diverse boodschappen op een sympathieke en toegankelijke manier over te brengen.

De figuurtjes zijn ondertussen zo ingeburgerd dat op zowat alle displays, folders, flyers, rollup banners, advertenties, posters en online banners het olijke duo niet meer kan ontbreken.

Nog meer cases

Datatune huisstijl en lancering

datatune logo

Nieuwe branding en contentstrategie voor Kurma

Kurma - nieuwe branding in setting